SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

4th Day on Duty ( My Heartbeat 100 times faster)

K H A M I S,  3 0  D I S E M B E R  2 0 1 0

   Hari keempat ditemani oleh Nazmi, Farhan Azhar, Nabil dan kakak Farhan . Hari ni ada mesyuarat guru . Semua cikgu ada . Hari ni customer macam semalam juga . Tapi kali ni memang seronok . Hahaha . Kene puji lagi tu . Ada seorang Pakcik tu dia nak beli buku, " Dah siap packing teros ? Hebatnya . Macam ni la cemerlang . Ada gaya nak cemerlang nanti" . Bangga sekejap kitorang kene puji . Hahaha . Yang lagi seorang Pakcik tu, dia tanya aku, " Buku Tingkatan 7 ada ?" Aku tercungap-cungap bila dia tanya buku tingkatan 7 . Tapi pastu anak dia cakap kat ayah dia, mana ada tingkatan 7 . Hahaha . Aku pon pelik . Anak dia ada form 4 dan form 5 . Tapi aku tak pernah nampak pon . Budak baru rasanya . Ada seorang makcik tu dengan anak dia pula . Aku kenal anak dia, tahun depan Form 2agama . So, sebelum dia sampai aku dah sediakan buku form 2 . Makcik tu cakap kat aku,"Biar betul ? Cepatnya" . Hahahaa .
           Okey all, sampai disini sahaja Ceritera Koop pada kali ini . Ada lagi dua hari aku kena bertugas . Saksikan gambar yang berjaya ditangkap tadi . Enjoy ~

Hasil jualan yang dicatat .

Tatkala kebosanan, inilah gaya Mie yg tersendiri .

Farhan sempat lagi main game ye ? Hehehe

EYKL : Eh, asal kat tajuk post ni ada tulis ( My Heartbeat 100 times faster) ? Hahaha . Biarlah rahsia . Hanya mereka yang bertugas bersamaku di koop tadi yang tahu*