SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

5th Day on Duty (2010 Last Stand)

J U M A A T,  3 1  D I S E M B E R  2 0 1 0

  Hari kelima . Hari ni kami bertugas sampai 12 tengah hari saja . Ramai MEMBER yang datang hari ni sebab amik buku teks Form 5 . Seronok dapat jumpa kawan-kawan . Well, special tengks to Cikgu Azizah sebab belanje kami KFC hari ni ! Hehehee . Terima kasih banyak-banyak ya cikgu ! .

Mereka nampak seperti sdg bincangkan sesuatu


Tengok tu, Nabil sampai berdiri nak ambil ayam . hahaha . lapa sangat

Sedapnya Mie makan
  
   Okey, tu cerita pagi tadi . Ni cerita malam ni pula . Malam ni aku mesej sama kekasih hatiku . Siapa ? Pandai-pandai korang la tau . Yang mana da tau tu, shhhhh, DIAM sudaa . Tak perlu aku beritahu apa yang dibicarakan, cuma aku SERONOK dapat KENAL dengan dia . Aku harap dia dapat apa yang dia mahukan jika ianya adalah jalan yang dia pilih dan baik untuknya . Lagi beberapa minit nak pukul 12 pagi (New Year 2011) aku send la mesej new year yang aku karang dekat 1/2 jam . Mesej yang dia balas balik memang memberikan aku 1001 perasaan gembira+terharu . Aku takkan padam mesej new year yang dia balas tu . Aku akan simpan sampai bila (siap buat backup). Terima kasih, Thank You, Syukran, Xie Xie . May 2011 give Us a 'FLOWER of HOPE' . I Love You, Ika ^^