SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Nokia X3-02 Touch n' Type

Hello guys . Hari ni aku nak introduce kat korang semua sebuah handphone yang agak menarik . Kepada mereka yang inginkan handphone yang mempunyai 3G, touch skrin serta keypad, kamera pixel tinggi, skrin yang besar, memori yang banyak dan harga yang berpatutan, aku syorkan korang beli handphone Nokia X3-02 Touch and Type . Ianya telahpun berada di pasaran beberapa bulan yang lalu . Harganya lebih kurang RM 588-RM 600 bergantung pada kedai yang korang pergi (tapi harga akan turun dari masa ke masa) .

Terdiri daripada pelbagai warna pilihan .

Touch and Type . Boleh guna kedua-duanya . Menarik kan ?

Skrin 2.4 inci yang memberi kepuasan kat korang .
Saiznya tak terlalu besar dan tak terlalu kecil .


Selain itu, X3-02 juga mempunyai kamera 5 Megapixel, internal memory 50MB, Mikro SD card slot sehingga 16 GB . Skrin 2.4 inci tentunya memberi kepuasan kat korang terutama yang suka mesej dan letak gambar GF/BF sebagai wallpaper . Hahahaa . Handphone ni adalah calon pengganti kepada Nokia 5130 XM aku .Okey, sekian sahaja sampai disini .