SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Say Hi to 2011 part I

A Z A M  T A H U N  B A R U





       Tahun baru, mesti ada azam baru kan ? Well, aku takda la banyak sangat azam tahun baru . Hanya 3 sahaja . First, aku nak jadi LEBIH BAIK dari sebelum ni . Second, aku nak cuba luluskan 3 subjek maut ni, BIO, KIMIA dengan Add Math @ Add Mad . 3rd, aku nak tamatkan persekolahan aku dengan banyak pencapaian KOKURIKULUM samada peringkat sekolah atau luar sekolah .
        Apa yang aku ingin ketengahkan ialah yang ketiga, tamatkan persekolahan dengan banyak pencapaian KOKURIKULUM . Bunyinya menarik . Memang menarik pon . Yaaaa, target aku ialah masuk perbarisan membawa bendera-bendera kejohanan masa Hari Sukan nanti, sertai acara lompat kijang, mendapat Johan Kawad Kaki Kokurikulum (KRS Putra dan Putri), menyertai semua program KOPERASI, menyertai Mahrajan Kesenian Islam dalam acara Seni Khat Islami (tu pon kalau Mahrajan Kesenian Islam ada lagi) dan bermacam-macam lagi . Inila tahun terakhir aku nak merasa benda-benda macam ni . Lepas ni tak merase dah . T____T Okey, daaaa .