SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Tag ouh Tag !

 Hari ni aku menjawab tag dari blog Luqman Zulkifli . Hahahaa . Saksikanlah jawapan aku .

Apakah benda penting dalam hidup korang ??
Ilmu, Iman, Amal
Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri ??
Spek mata takda power seperti yang anda boleh lihat kat FB saya
Dimana tempat korang nak langsungkan dan tema perkahwinan nanti ??
Aku MALAS la nak jawab soalan ni . Sebab soalan ni boleh merunsingkan kepala otak aku dan memberi 
ketensionan 200% terhadap aku . Satu serangan pisikologi yang tak dapat aku elakkan . Arrghhhh !!! 
Adakah korang sedang bercinta ??
Aku boleh cakap yang pencipta tag ni dah kebuntuan dan ketandusan idea nak tanya soalan lain . Hahahaaa .(Jangan mara)
Berapa lamakah anda akan mencintai kekasih korang ??
Soalan ni, aku jawab bila aku dah kahwin nanti . SELAMANYA .
(Jawapannya dah ada kat apa yang aku tulis atas ni)
Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang ??
Please la, jangan tanya soalan yang merupakan serangan pisikologi terhadap aku .
Novel/buku/majalah terakhir korang beli ??
Novel Siri Pahlawan Islam karya Abdul Latip Talib . Ada tujuh novel kesemuanya, aku baru ada 6 .
Apakah nama penuh ??
Mohammad Haikal Bin Haruddin
Antara Mak/Ayah korang , mana yang paling mesra ??
Dua-dua . Tapi lebihkanla Ibu . Bagi aku kedua-duanya sungguh bermakna dalam hidup aku .
Adakah korang basuh sendiri ??
Pinggan aku basuh sendiri (haritu sampai pecah) . Pakaian, mesin basuh yang uruskan .
Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi ??
Mekah, Beijing, Samarqand, Moskow, Chechnya, Afghanistan, Iraq .
Pilih satu , peluk atau cium ??
Soalan tergantung . Peluk atau cium apa ?
Beritahu orang yang kamu tag ??
Suka hati aku la nak beritahu ke taknak .
5 benda yang korang sayang dalam hidup
Sume aku sayang . Hahahaa . Puas hati ?
5 lagu yang korang selalu dengar ??
Actually, aku hanya dengar lagu instrumental/orkestra (muzik sahaja) .
Lagu lain pon aku dengar juga, tapi tak lah minat sangat .
7 blogger korang nak tag ??
 Eh, kalau aku malas tag takpa ? Hahahaa .