SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

This is for our goodness

J U M A A T, 3  D I S E M B E R  2 0 1 0

      Hello everyone, its me again . Well, aku cuma mahu cakap yang aku adaa buat satu keputusan yang agak berani juga la . Aku mesej dia, aku cakap yang tak apa ke kalau kita mesej setiap hujung minggu je macam Jumaat/Sabtu/Ahad ?

       Mulanya, agak berat juga aku nak send mesej tu . Aku ingat nanti mesti dia cakap yang aku ni tak suka mesej dia ke . Tapi tak juga, dia cakap tak mengapa . Dia jarang topup lagi pon . Aku menarik nafas panjang tatkala mendengarnya . Then, aku balas lagi aku cakap la, aku bukan apa, aku taknak dia dengan aku LEKA . Dia pun cakap, tak apa-apa, betul juga .

          Nampaknya dia memang memahami apa yang aku inginkan . Bagus la kalau macam tu . Sebenarnya, ada banyak sebab aku taknak mesej dia selalu . Sebabnya, aku taknak aku dengan dia leka asyik mesej ja . Kedua, aku nak beri ruang kepada dia untuk buat kerja dia sendiri, dalam erti kata lain, kalau aku mesej dia setiap hari siang malam pagi petang, bila pula dia nak selesaikan kerja dia ? Ketiga, aku ni bukanla jenis manusia yang suka sangat mesej lama-lama .

        So, kalau mesej pada hujung minggu je pun dah memadai . Lagipun jimat kredit kedua-dua pihak, betol tak ? Tapi aku ada cakap dekat dia, kalau ada apa-apa benda yang penting ke, mesej je aku bila-bila . Peace, no war .