SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Welcome Back, Brother 'Koop'

K H A M I S,  1 6  D I S E M B E R  2 0 1 0

       Awal-awal pagi ni handphone aku dah memekak . Biel msj . Semangat koop . Hahaha . Pukul 8.40 aku sampai sekolah dah . Hmmm . Rindunya aku kat sekolah . Aku masuk je pagar sekolah, terasa segala memori hidup kembali . Ok jugak pergi sekolah, daripada duk terperap kat rumah . Hari ni ada kemas-kemas koperasi dengan packing buku untuk jualan nanti . Antara abang koop yang ada, Biel, Mie and A'an termasukla aku sendiri . Jumpa je, mulalah macam-macam cerita yang diborakkan . Macam Astro, macam-macam ada . Kakak-kakak form 5 tahun ni pon ada sekali . Kat dewan ada lagi exam SPM . Student TKJ . Kesian, tak abis lagi .
       Kesian aku tengok Mie, macam tak sihat je . Hahaha . Sori Mie . Well, kerja-kerja pengemasan and packing pun bermula dalam pukul 9.00 a.m . Agak senang je kerjanya . Tapi dah jadi macam robot pula . Buat benda yang sama, gaya yang sama . Sarapan pun dapat . Banyak juga wajah baru buku sekolah . Baju PJ pun warna baru .Tapi aku dah makan kat rumah . Habis dalam pukul 12.00 tgh hari macam tu la . Aku start bertugas 27/12 . 20/12 sampai 25/12 kakak-kakak form 5 bertugas . Kalau aku dapat yang 20/12 sampai 25/12 tu kan bagus (ada makna tersembunyi) . Okey guys, until here only . But I want to say that I'm not feeling well this month .


Kau orang tengok tu . Jangan katakan buah kelapa, kerusi pon ada kt pokok tu . If U all nak tau, pokok ni sungguh bermakna tau . Pokok ni menyimpan 1001 kenangan manis .

Abang-abang koop kita tengah beroperasi .

Packing buku dah siap .


Sekali tengok macam Nasi dalam Polistrin je kan .

Buku Sains Form 1-Form 5