SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Five Straight Years

I S N I N,  3  J A N U A R I  2 0 1 1

    Hari pertama persekolahan bermula dengan semangatnya . HAHAHAA ! Cuaca pagi agak semput-semput bangla . Seronok dapat JUMPA kawan-kawan semula . Masa PERHIMPUNAN, pengetua berucap agak lama (dia ingat karok apa) sehinggakan hujan turun pon dia tak sedar walaupun telah dimaklumkan Cik Jah . So kitorang dipindahkan ke tempat masing-masing . Form 3, 5 dengan 6 Atas ke dewan manakala Form 2, 4 ke surau (kenapa la tak gabung ja sume sekali) =.="
    Biar aku ceritakan apa yang terjadi kat DEWAN BESTARI . Pas habis semua taklimat kat DEWAN, ada SPOTCHECK rambut . Memang ramai yang KANTOI . Yang KANTOI kena berdiri kat atas PENTAS . Kawan-kawan aku pon kena sekali . Ramai kawan aku yang KENA . Aku takkan sebut nama kawan-kawan aku yang KANTOI .Tapi aku sejak dari Form 1 sampai la sekarang ni, tak pernah KANTOI pon . Pelik aku . Sebab itulah aku digelar, 'RAJA MELEPASKAN DIRI' . HAHAHA !
    Ini pula kisah di dalam KELAS . Oh ya, lupa pula aku nak cakap . Kelas aku ada 4 orang murid BARU . Mereka dari Seri Iskandar dan Kampar . Seorang perempuan dan 3 orang lelaki . Yang perempuan namanya Athirah . Lelaki pula al-Hafiz, Azharul dan Najwa . Yang Azharul tu aku panggil dia SHAHRUL . Hahahaa . Aku telah dilantik menjadi KETUA kelas buat kali ke-5 berturut-turut . Ini tahun ke-5 =.=" Memang agak gila . Penolong aku Che Fathin . Guru kelas aku Puan Mallika ! Yeahh ! Puan Mallika pernah ajar aku masa Form 3AG2 . Hari pertama ni aja dah banyak kerja aku kena buat. Aku dah macam orang gila TAWAF sekolah sebab ada ja cikgu yang kena aku jumpa . Rehat jaga KOOP, balik jaga KOOP lagi sampai pukul 2.30 . Letih aku . Kaki aku sakit pulak . Sebab kalau cuaca sejuk, kaki aku terus sakit and KEBAS. Hari ni cuaca sejuk+HUJAN .
    


     Semua cikgu yang ajar kelas aku OK saja but EXCEPT for ONE . Puan Juhaida . Majoriti kelas aku tak berapa BERKENAN dengan dia . Aku pun sama . Bukan apa, mulut dia agak laser sikit . Dia sendiri pon MENGAKU . Tapi nak buat macam mana, dah TAKDIR dia ajar kelas kitorang . Terima je la .
      Aku agak ketiadaan mood hari ni . Entah la . Aku rasa macam-macam PERISA (pe aku merepek tah). Nak menangis pun ada (laki kuat laki yang menangis), nak menjerit sekuat hati pon ada. Ya, mungkin 'SURAT' dari SEKOLAH tu akan memberi JAWAPAN yang akan MENGUBAH jalan cerita hidup aku . Surat dari sekolah. . . . .

* EYKL : Untuk pengetahuan semua, penulis tidak ada mood hari ini . Dia agak berat hati . Ditambah pula kakinya kebas kerana cuaca sejuk . Poor Kal . Remember Allah always, like what she said keyh*