SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Four in a Row

J U M A A T,  1 4  J A N U A R I  2 0 1 1

      Mampuih aku dibuatnya tahun ni doe =.= Pagi tadi la masa mesyaurat Rumah Sukan . Tah mangkuk mana tah yang petik nama aku untuk calon PENGERUSI . Calon pertama Nabil . Tapi tah apa yang SPECIAL sangat kat aku ni, tak tau la =.=' Then kena berucap lak tadi . Guna mikrofon gitu . Hahaha,
dengan STEADYnya aku berucap guna bahasa aku yang agak SELAMBA ni . Hahaha . Habis diorang ketawakan aku . Alaahh, janji diorang terhibur dan faham apa yang aku nak sampaikan . Adik 'DIA' lak jadi AJK Tingkatan 2 . 'DIA' lak jadi AJK Tingkatan 4 Rumah Biru . Hahahaa . Tengok, semua ada JAWATAN .

      Tapi siyes la, setengah mati aku . Dah la pegang 4 jawatan =.=' Redha je la . Dah takdir aku . Aku pun tak sangka semua ni . Petang ni pukul 6 aku jogging kejap dalam 20 minit . Aku start dari rumah aku, then pegi la round area rumah lama aku . Aku berlari pelan . Dalam 4-5 round aku pusing . Aku congak congak, dalam 1 KM aku dah lalui . Tapi takda la letih sangat . Bes gila . hahaha . Sempat lagi aku usha 'DIORANG' main bola baling . Hehe . Tapi yang peliknya, asal orang sekeliling dok USHA aku ekk time aku jog ? Apa diorang ta penah tengok ka orang jog ? Yang naik motor, tengok ja aku . Cam harem . Hahaha . Aku jogging ni sebab nak praktis untuk merentas desa nanti & acara 1500m yang aku nak mencuba . hehehee . Nak tingkatkan STAMINA lah katakan .

        Esok aku nak jogging lagi . Apa-apa pun, aku harap YOU ALL sertai semua acara Sukan Tara dan Merentas Desa (khas untuk Rumah Kuning). Buat yang terbaik . Okeyh, thats all for today .

* EYKL : Buat pertama kalinya dalam sejarah peradaban dunia, si penulis berjogging pada waktu petang . Diharap ianya dapat berterusan :) *