SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Handball and Triple Jump

J U M A A T,  2 1  J A N U A R I  2 0 1 1

   Hari yang menyeronokkan . Itu saja yang bole aku cakap untuk hari ni . Senarai peserta kawad kaki KRS pon aku da siapkan . Ada 40 peserta . Aku cuma nak 35 saja . Okey2, back to main TOPIC . Petang ni memang aku SEMANGAT gilak ! haha . Kamek memang GILAK ! Tengks to Biel sebab tumpangkan aku . Haha . Paling ta bole BLAH kat stesen minyak SHELL la =.= Segan toi . Aku silap pergi kaunter nak bayar duit minyak motor . hahaha . Malu GILAK !
     Sampai kat sekola, cikgu Zabidah mintak tolong kitorang angkatkan tilam untuk lompat tinggi . Adeess, segan gak kitorang . Ye lah kan, yang ada kat padang suma pompan jaa . Then aku terdengar ada SUARA yang memanggil nama aku . Rasa macam kenal SUARA tu . hahaa . Dalam kol 4.30 camtu aku, Biel dengan Syahrin praktis bola baling jap . Tak ramai lagi yang datang . Then baru la seketol, seketol yang datang . Memang bes la . Kena pusing padang 5 round . Hahaa . Tapi aku tak rasa letih pun .


       Team bola baling perempuan memang terer la . Diorang ada gak tadi . Tiap-tiap petang diorang ada . hahaa . My 'SWEETHEART' also play handball for school . Even she is miles better than me . Team laki yang ada tadi aku, Syawal, Biel, Pojan, Syahrin, Fahim, Ezwan, Haire, Abun, Arul, adik Syawal dengan ada la nama yang aku lupa tadi . Pas habis training bola baling, aku cabar Biel dengan Arul lompat kijang . Hahaha . Kalah diorang . Tapi kalau larian, aku la yang kalah =.= . Pukul 6.30 baru balik . Tapi kali ni kaki aku okey ja . Badan pun tak sakit . Alhamdulillah, sume ni dengan IZIN Allah . Kena yakin tau . hehehe . Keyh, daaa :)


*Isnin ni ada lagi latihan handball . Kepada yang terlibat tadi, jangan lupa datang . And thanks to Biel for teaching me how to shoot handball correctly. Ngee*