SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Platoon Ready !

 I S N I N,  3 1  J A N U A R I  2 0 1 1

   Yo, today hari pertama perjumpaan dan latihan KAWAD KRS . Sengaja aku datang lewat, nak tengok siapa yang datang awal (eceh, sembang kencang ;P). Kedatangan amat memberangsangkan . Lelaki ada 30 orang, perempuan dekat 40 orang . Fuh ! Kalau macam ni la kehadiran sampai hari KOKO, insya'Allah bole menang :) Agak susah juga aku nak latih kadet-kadet baru ni terutama Form 1 . Suara aku dah la takda sekarang ni . haha . Tapi, nasib baik Mie, Fa'an, Diedie, Awal, Jun, Biel & Eman congkak ada . Kehadiran diorang menambahkan lagi kemeriahan dan KEKECOHAN ! Hahaha ! Diorang semangat GILA tadi .
    Balik tu, aku singgah rumah Arul jap, amik seluar PKBM (Persatuan Kadet Bersatu Malaysia) . Dia ada banyak, aku mintak sehelai . Smart beb seluar tuh . Aku nak pakai dengan baju sekolah nanti . Asyik pakai outfit KOPERASI saja . Sesekali nak merasa juga jadi rakyat BIASA . hahahaa . Oke, itu saja untuk hari ini .

Junior-junior kat depan, yang otai-otai kat belakang . Haha


EYKL : Pss, setelah 3 bulan aku tak topup handphone aku, akhirnya hari ni berjaya gak aku topup . hehee .*