SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Rush ! Rush ! Rush !

K H A M I S,  2 7  J A N U A R I  2 0 1 1

    RUSH ! RUSH ! RUSH ! hahaha ! masa training handball tadi la . Training kali ni memang meletihkan . Aku main dua round . First, aku team dengan Nabil . Aku jadi DINDING . Hahaa, jadi Wall laa . Memang bes jadi wall . Aku kena jaga petak D . Paling bes kena rempuh dengan Lut . Haha . Kenal Lut ? Dak kelas 5K1 yang FEMES kat sekolah aku . Then aku tepis bola Bojan lak . Bola dia macam bola NAGA . Kuat amat .


     Lepas 20 minit, aku tukar dengan orang lain lak . Duduk la tepi padang rehat jap . Then aku masuk balik padang , tukar pulak dengan team lawan, kali ni aku jadi foward . Nabil pun tukar team . Memang penat kot main foward . Kena stamina tinggi, fizikal & mental kena kuat . Sebab kalau bola kena rampas, kena turun cepat-cepat . Aku dapat shot sekali ja . Tu pun dah kena kepung gila-gila dengan KL & wall team diorang . Konklusinya (ayat skema), hari ni aku kena rempuh dengan 3 orang, satu bola aku tepis guna tangan, satu lagi bola kena perut aku . Hahahaa . Esok ada lagi meyh . So, prepare for RUSH AGAIN !