SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Aku, Blazer, Ladam dan Bola

K H A M I S,  1 7  F E B R U A R I  2 0 1 1

  Ohh yeah, lama aku tak update blog ni (padehal baru berapa hari) . Maklumla, aku sekarang ni busy amat . Busy dengan latihan bola baling, latihan kawad la, itu la, ini la . So, aku takda masa nak update . Well hari ni aku kena eprgi Hotel Hillcity ada program Bicara Tokoh (Aminuddin Baki) anjuran ANGKASA . Yang pergi sana aku, Nazmi dengan Syafiqah form 4 Sains 1 . Cikgu Hadi yang hantar . Semua koperasi sekolah satu Negeri Perak terlibat . Lebih kurang 200 peserta . Ramai ouhh . Memang syok program ni (dapat makan free, kat hotel lak tu) Program ni macam forum la . Ada 3 orang panel . Bincangkan pasal tokoh terkemuka iaitu Aminuddin Baki . Melalui program ni, baru aku kenal siapa Aminuddin Baki . Biasanya kita dengar SMK Aminuddin Baki ja kan . Pukul 1 baru program ni habis . Tak rugi aku pergi sebab kelas aku bukannye belajar hari ni .




Masa ni dah abes dah, aku snap senyap2 .

kenal tak dua org hensem ni ? hahaha


    Petang ni pulak aku kena rush ke sekolah kol 3.30 . Nak latih kawad . Pukul 4.30 kena turun padang pulak ada latihan bola baling . Dari but ladam, terus bertukar ke but bola . Hehehee . KRS puteri memang cukup satu pasukan yang datang, putera lak cuma 6 baris saja . Boleh tahan la . Tapi serious aku cakap, hari ni memang penat aku dibuatnya .

Tengok perbezaan ketinggian yang begitu ketara .