SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Headshot !

J U M A A T,  1 1  F E B R U A R I  2 0 1 1

   Arghhh ! Ceyt ! Sakit muka aku hari ni ! Time training handball tadi, Pojan pegi shot bola gila kencang kena TEPAT muka aku ! Kena bahagian hidung lak uh ! Tapi nasib baik tak patah or berdarah hidung aku . Hahaha . Lepas kena shot, aku terasa macam hidung aku dah takde, air mata keluor tak henti-henti (aku tak menangis ya) Bayangkan la, jarak cuma 2-3 meter je, bola GILA BADAK kencang . Gila tol, ni la lumrah jadi "wall" . Hahaha . Takpa, at least lepas ni kalau ada bola yang kena kepala aku ke, aku dah biasa . Setiap kali training mesti ada bola kena kepala aku . Masuk ni, dah 4 kali =.="