SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Brigade Para Dance

   Hello there ! Hari ni, aku nak share dengan korang sesuatu . Well, ianya berkaitan dengan SENI, PERANG, TTS dan TARIAN . Apa yang aku nak share dengan korang ni ialah, "Tarian Perang Briged Para" atau "10th Brigade Para Dance" . Briged Para adalah satu briged infantri dalam cawangan Tentera Darat Malaysia yang dipertingkatkan menjadi satu pasukan elit didalam ATM. 10th Brigade PARA adalah elemen Pasukan Aturgerak Cepat, PAC ATM . Briged Para adalah unit elit payung terjun (Elite Airborne Unit). Sama-sama kita saksikan video ini . Sebelum tu, sila pause lagu latar blog ini .







   Well apa yang aku dapat lihat, tarian ni melibatkan "Jumping Jack/Star Jump", "Airborne", dan ada lagi la pergerakan yang aku tak tau namanya . Ada banyak lagi video ni, tapi kalau nak tengok yang lain, pergi cari kat Youtube . Kalau aku rajin, next time aku post entry tentang sejarah Briged Para .