SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Celoreng, Celoreng, Celoreng

I S N I N,  7  F E B R U A R I  2 0 1 1

    Weyh, ada berita yang agak menggemparkan untuk Platun KRS SMKKPPI ! Mr.Z cakap pertandingan kawad daerah akan diadakan pada bulan 4 ! Mr.Z jumpa aku kat pejabat tadi . Lagi 2 bulan bhaii =.= Sedangkan ada ramai lagi yang masih terenjot-enjot tak pernah kawad . Wahhh, aku kena kejar masa ni ! So, aku tarik diri dari BOLA BALING . Aku macam tak percaya ja dengan apa Mr.Z cakap . Tak pa, esok aku jumpa dia, tanya lagi .


      Petang ni aku pergi Yik Foong dengan Arul, Eman & Biel . Aku nak cari badge sulam dengan baju camo . Tapi tak jumpe un =.=" Jenuh cari . Ceyt ! Nanti aku jelajah pekan Ipoh ni . Hahahaa . Sanggup . Aku memang suka gaya ala tentera . Stylo+machoo . Daripada style indie, cam hampeh ;P


Biel (kiri) dengan Arul (kanan berbaju kuning)

Kami pasangan bahagia . Aww awww ;)

Aissss Kacanggggg

Eh, asal muke dia ja dari tadi neyh ?

      Ni ada lagi satu cerita yang agak. . . errr . . . kebetulan je ? Hmmm . . Certianya macam ni . Tadi mak aku bagitau aku ada surat dari PPD tersesat kat atas meja dia kat bilik guru . Surat tu berkenaan permohonan perpindahan ke RPS. So what ? Surat tu surat 'DIA' lahhh . Mak aku baca dol . Hahahaa . Dengan nada selamba, Mak aku cakap kat aku dalam surat tu mengatakan bahawa, "Permohonan Tidak Diluluskan" . Selamba ja mak aku gitau aku . Wahhh, tak sangka mak aku ni sporting . Hahahaa . Mak aku bagi surat tu kat Miss OYB sebab dia yang uruskan Form 4, bukan mak aku . Yang peliknya macam mana surat tu boleh sesat dol ? Adakah kebetulan atau . . . .errrrr. . . JOD. . OH ? Hahaha . Merepek je lah Eykal oiiii ! XD Ok ok ok, cerita suda habissss . Haaa, apa lagi ? Balik balik . Hahahaa .

EYKL : Special thanks to Lin because sent me a very meaningful message just now . Thanks a lot Lin . I don't know how to repay your kindness back . But one day, I shall pay back *