SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Hari Ini Dalam Sejarah

K H A M I S,  1 0  F E B R U A R I  2 0 1 1

   "Hari ini dalam sejarah" . Rambutku sayangku telah disodok oleh Cikgu Haridan buat pertama kalinya dalam sejarah peradaban manusia . Tapi nasib baik bukan aku je, Farhan Azhar, Nazmi, Hazim, Wan pon kena sekali =.=" Tapi kan, nasib baik aku tak botak, tapi rambut aku style FLAT TOP ala-ala tentera . Wahhh, smart kot ! Hahahaa . Terima kasih cikgu Haridan sebab sodok rambut aku .
    Petang ni lagi best, training handball . Aku pakai seluar camo pendek punya, baju hitam lengan panjang . Dah macam askar je . Hahaha . Kasut je spoil, pakai kasut joging . Ada la peningkatan sikit kat aku . Bola yang aku spike pon masuk tepat ke gol . Yang tak bole belah nya, ada bola yang aku try spike, kene tiang then terkena lak kepala keeper, Fahim . Hahaha . Kepala aku pon jadi sasaran . Haire la pergi sepak bola, kena kepala aku . Kencang lak tuh . Ade ke patot bola baling dia pergi sepak . Hahaha . Lawak toi tadi .
     Kali ni training kitorang lain, kena lawan team pompuan ! Whoaaa, thats mean, I will fight against her ! Hah ! Sound interesting . Aku masuk second half . Aku tengok 'DIA' macam tersipu-sipu malu je . Masa aku halang 'DIA', dia boleh lagi senyum . Ini satu kelebihan buat team lelaki , sebab dengan adanya aku dan Nabil (Biel pakai baju lengan pendek, nampak bulu ketiak ! XD), pemain pompuan tak boleh fokus .  Masa tengah attack, aku pamerkan skil KELAM-KABOT aku . Pusingan 360 degree . Actually, aku jumpa skil ni dalam komik SLAM DUNK (komik pasal Basketball). Diorang pelik je tengok skil KELAM-KABOT aku . Hahaha . Kalo korang tengok, mesti lawak punya . Kitorang lead 3-1 . Hari dah nak hujan, last sekali, aku silap pass bola . Aku pergi pass bola kat 'DIA' . Mak aihhh, camna aku bole bagi 'DIA' lak neyh =.=" Then hujan, tak dapat la diteruskan . Tapi aku memang tak puas la main hari ni, esok nak REMATCH dengan team pompuan . Baru rasa TERCABAR sikit . Ezwan cakap, kalau training lawan pompuan, baru feel macam perlawanan betul-betul . Aku tak kira siapa pun lawan aku, lawan tetap lawan .
      Aku nak beli but bola, ayah aku bising-bising suruh beli but Adidas la, Nike la, yang harga RM 100++ . Padehal aku nak main tak lama . So aku beli la but murah-murah je . Janji ada but .

But baru aku beli . RM 34 je. haha

* EYKL : Tak sangka mak aku bagi aku join handball & mak aku puji rambut baru aku . Hehehee *