SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Koop oh Koop !

S E L A S A,  1  F E B R U A R I  2 0 1 1

    Chihuahua, chihuahua . Hey guys, kita bertemu lagi pada hari ini . Kalau semalam aku ada latihan KAWAD, hari ni lak aku ada kemas KOOP . Nak update papan kenyataan kat kantin & dalam koop . Form 5 cuma aku dengan Farhan ja . Biel, Pojan, Mie tah mana diorang GHAIB aku pun tak tau =.=" Laki cuma 5 orang ja, perempuan lebih . Apa suda jadi wey LELAKI ? Haha . Mari kita lihat sepintas lalu gambar-gambar yang berjaya aku tangkap tadi .

Inila dia, tatkala aku tiada kerja . Main la dengan kucing . Manja kucing ni . Haha

Imran yang tak cukup tinggi (eh, aku lagi berganda tak cukup tinggi)

Kerja elok-elok sikit wey, elaun kureng kang baru tau

Makan, makan, makan dan makan .

E'eh, macam kenal saja . hahaha



     Raja Anis ada kat bilik mak dia buat kerja . Aku dengan Farhan kacau dia, kitorang ketuk botol kaca (macam dalam filem P.Ramlee) haha . Then, Raja mesej aku, "Wey, keling botoi cuti hari ni" . Hahaha ;P
     Terima kasih banyak-banyak kat Ain sebab dah bagi buku Manual Kaligrafi Islami kat Mas . Mas, semoga hang guna buku tu elok-elok, dan berjaya menguasai KHAT . Mudah-mudahan, ilmu seni Kaligrafi Islami ini akan berkembang luas di kalangan generasi MUDA zaman sekarang . Okeh guys, awal pagi esok, aku kena follow ayah aku pergi Bukit Mertajam nak ambil KAKAK aku dari kem PLKN . Haha . Jangan terkejut, aku memang ada kakak . Kakak aku yang paling tua umurnya 33 tahun . Alrite, see ya next time .