SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

My Sister and You. . .

R A B U,  2  F E B R U A R  I  2 0 1 1

  Hollaaa, hari ni aku makan 'ANGIN' . Haha . Maksudnya, aku keluor pergi jalan la . Cuti-cuti ni, memang BOOOOOOH SANN tahap Ultraman Gaban =.=" Hari ni aku ikut ayah aku pergi Bukit Mertajam, ambil kakak aku dari Kem PLKN Syruz . Pukul 7 dah bertolak . Sarapan kat Bukit Merah . Aku berdua ja dengan ayah aku . Dalam kereta sembang merepek-repek ja . Hahaha . Anak bapak lah katakan . Sampai kat sana dalam pukul 9.30 . Bapak, tempat tu memang panas GILA ! Kem Syruz tu memang panas, pokok tak banyak . Kem Chenderiang lagi GEMPAK seyh, sejuk ja, banyak pokok untuk berteduh .




     Bila aku tengok kakak aku . . . Wajah dia buat aku teringat dekat. . . 'DIA' . Serious aku cakap, sekali pandang memang serupa . Bila aku tengok muka 'DIA', aku teringat kakak aku, bila tengok muka kakak aku, teringat kat 'DIA' . Sebab tu aku agak segan sikit (bukan sikit, tapi banyak) dengan kakak aku .
      Ayah aku bawak kitorang pergi lunch kat Kuala Kangsar . Restoran tepi sungai tu . Kat Arena Square ada jualan pakaian, kasut, beg (alaa macam gerbang malam). Hahaa . Ayah aku bagi duit suro aku beli apa-apa yang aku nak . Aku nak cari 'Leg Bag' dengan T-Shirt Camo . Yang aku jumpa 'Leg Bag' ja . Haha . Sapu je la . Thanks a lot to my father, love YOU sooo MUCH . Hehehe .

Ini dia Leg Bag yang aku beli . Pakai dekat paha, not kepala XD