SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Syoknya Bila Aku . . .

I S N I N,  2 8  M A C  2 0 1 1

   Rekod terbaru telah dicatatkan pada hari ini . Masuk kali ni, sudah 5 kali aku pendekkan rambut aku . Sebelum rambut aku digunting "FREE" dekat "Salun SMKKPPI", lebih baik aku sodok rambut aku dulu dekat kedai gunting rambut sebelah Golden Apple yang dimiliki oleh bro Pakistan . Hahaa, aku suka rambut aku kali ni . Walaupun nampak macam botak sikit, tapi ada aku kesah ? Walau botak macam mana pun aku, macam mana rupa aku sekalipun, aku tetap Haikal . Aku tetap aku . No one can become like me . Tapi kan, ada keistimewaannya berambut pendek ni . Tadi lepas pergi klinik (aku ambil ubat), singgah Tesco kejap nak beli Yakult . Well macam biasa, kalau you all nampak ja ada budak pendek pakai baju hitam dengan seluar celoreng kat mana-mana, itu aku lah tu . Ada dua orang brader ni tadi, dia tengok aku semacam je . Dia cakap aku budak MTD (Maktab Tentera Diraja) . Hahahaa . Padehal aku budak kadet saja maaa . Tu yang best tu kalau berambut pendek, then pakai pakaian ala tentera . Mesti orang ingat aku budak askar punya . Macam sakai je kan .


   Okayy, esok ada dua pertandingan yang mana sekolah aku akan bertanding . Pertandingan bahas ala parlimen yang akan dilangsunkan di sekolah aku dan juga pertandingan bola jaring yang akan dilangsunkan di SMK Pinji . So, good luck dekat you all lah ye . Baca bismillah, doa dulu sebelum mulakan . Buat yang terbaik, jaga tingkah laku you all . Naikkan nama sekolah kita okayy . Semoga you all memperoleh kemenangan . Amiinn . Kepada "buah hatiku" yang terlibat dengan bola jaring esok, do the best . I always support you in whatever condition . Okayy guys, apa-apa pun, Good Luck untuk yang terlibat esok . Gambatteee ! Chaiyyookk !

         * EYKL : Yess, esok dapat aku cuti sehari sebab demam+sakit tekak takda suara+selesema+batuk . Wehehehee . Boleh la aku berlatih menulis sepuas-puasnya *