SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Thank You, I Love You

K H A M I S,  1 0  M A C  2 0 1 1

    Buat susah-susah 'DIA' saja beri aku hadiah . Aku terima saja pemberian dari orang, janji IKHLAS dan HALAL . Tadi aku ketemu dengan si 'DIA', bertukar-tukar hadiah . Sambil tu, sempat lagi tanya tentang exam bulanan macam mana . Hadiah yang aku bagi 'DIA', sekotak coklat dan ada la surat . Dalam surat tu disertakan lukisan bunga ROS yang tak seberapa . Well, terima kasih banyak-banyak sebab bagi saya hadiah tu . Insya'Allah saya akan jaga dan simpan hadiah tu sampai bila-bila . . . and surat yang saya bagi tu . . simpan elok-elok tau . About that chocolate, U can share it with anyone that U want . . . .Thank You, I Love You . .



* EYKL : pss, nak tau ke apa hadiah yang dia bagi tu ? Haa, sorry la . Biarlah rahsia . Hehehee *