SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

A Day, Together . . .

A H A D,  1 0  A P R I L  2 0 1 1

     "Hari yang sungguh bermakna dan menggembirakan . Satu kenangan yang tak mungkin aku lupakan . Ini juga kali pertama aku keluar dengan seseorang yang . . . seseorang yang errr . . . begitu istimewa dalam hidupku . Rasenye tak perlu aku terangkan panjang lebor macam karangan, you all mesti faham . Well, kakak 'DIA' tersangat-sangat la peramah dan baik orangnya .
Aku rasa selesa bersama dengan mereka ketika di Karnival Pendidikan Mara tadi . Pertemuan ini secara tidak langsung merapatkan hubungan silaturrahim antara aku dengan ahli keluarganya . Sepanjang masa tadi, aku dapat rasakan suatu perasaan . Perasaan ini tak dapat aku gambarkan dengan kata-kata . i'm speechless . Apa-apa pun, jutaan terima kasih kerana sudi bersama dengan kami tadi . You look soo beautiful today . This was a great moment and sweet memory in my life that I will NEVER ever ever forget . I love you so much "
Dari kiri, 'DIA', tengah tu kakak 'DIA', yang pegang air tu kawan kakak 'DIA'

* EYKL : Pertemuan kali ini, betul-betul mengubah diri aku . I don't know how to say, but it changed my life *