SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Its McD Time !!

S E L A S A,  1 2  A P R I L  2 0 1 1

   Kerja sekolah memang banyak minggu ni . Macam sebulan punya kerja . So, aku, Aiman, Biel, Zayny & Hafiz berpakat untuk buat kerja sekolah di McD . Memang layan habis . Baru ada feel nak buat kerja . Air refill dekat 10 kali . Lupe lak, hari ni juga merupakan birthday sahabatku, Nabil Razaly ! Yaa, selamat hari lahir sahabatku, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berjaya di dunia dan akhirat . Amiinn .







  Ohh ya, tadi aku terserempak pula dengan . . . (aku rasa you all tau siapa) di G.A . Hehehee . Kebetulan pula aku pakai baju yang dia hadiahkan tu . Memang tepat la pada waktunya . Apa-apa pun, hari ni aku tak latih budak KRS kawad . Aku dah fedup . Lebih baik aku buat kerja sekolah dengan sahabat-sahabatku lagi bagus dan bermanfaat (plus dapat makan McChicken + Chocolate Sundae) . Udoh-udoh le tu, jumpa lagi dalam entry yang akan datang .

    * EYKL : Lets think about future, study & GF . No more Cadet *