SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Rawrr !

J U M A A T,  1 8  F E B R U A R I  2 0 1 1

    Straight to the point, hari ni aku memang fedup mengajo ada sorang dua dak KRS putera kawad . Mak aihh, hentak kaki macam kuda saja . Aku suro si Faiz aja . Pon tak boleh boleh jugak . Ya Allah, aku dah tak tau nak buat macam mana . Ni kira oke la berlatih dalam dewan sebab hujan . KRS puteri oke je aku tengok . Tapi aku puji la ada beberapa budak baru KRS putera sebab diorang serious & semangat tinggi . Aku tak ingat nama depe, tapi diorang form 3 (bukan geng2 si Alkhaf @ Mok). Depe dua orang yang paling awal datang . Bagus . Pukul 5 tamat latihan . Cadangnya nak berlatih bola baling lak, tapi hujan balik . Pukul 6 pun hujan renyai-renyai . Walau hujan lebat, ribut petir, ombak tsunami berapi yang melanda, latihan kawad dan bola baling tetap berjalan . Team pompuan main ayor hujan kat padang ( nasib baik 'DIA' tak main sekali XD)



    Team laki tak ramai yang datang (sebab hujan tadi) . Aku dengan Usop berlatih jumping shot . Thanks to adik Syawal sebab ajar kitorang cara nak peform jumping shot . Esok ada latihan waktu pagi . Terlepas lah aku dari presentation agama . Hehehee . Chaiiyook3 !