SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

A Year Had Passed. . .My Love

A H A D,  6  F E B R U A R I  2 0 1 1


     "Setahun lebih sudah berlalu. . . we had gone through many obstacles in order to keep this relationship strong, though and flowery . . .walaupun masih setahun jagung usia hubungan kita. .tapi macam-macam yang telah kita tempuhi bersama . Inilah lumrah dalam berkasih . . terutama dalam waktu persekolahan macam ini . .  . orang selalu cakap, cinta zaman persekolahan ni 'cinta monyet', hanya untuk suka-suka, untuk mengisi kekosongan . .hahaa . tapi, aku bukanlah ingin bersuka-ria, bukan juga untuk mengisi kekosongan, tidak juga untuk menunjukkan yang 'if You all ada girlfie, aku pun ada', bahkan jauh sekali untuk mempermainkan hati seseorang. . . tapi niat aku 10000X lebih besar dari Gunung Fuji, lebih power dari Power Root, lebih hebat dari Hang Jebat ;D Hahahaa ! (sempat lagi berseloka). . . aku tahu engkau seorang yang cantik, baik, lemah-lembut, pemalu, taat pada ibu bapa, beragama (semua ni bagi pendapat aku laa). .sebab itu aku tak hairan ada saja yang ingin berkenalan dengan engkau . .ada saja yang mengirim salam . . ada saja yang mengusik engkau . . ada saja yang itu la. . ada saja yang, ahhhhh, ada ada sajalah !!! Tapi aku tak perlu risau semua tu, kalau engkau betul-betul ikhlas sama aku, engkau takkan beralih ke 'tempat' lain . Engkau cinta pertama aku, manakala aku pula bukanlah yang pertama bagi engkau . Sepanjang kita bersama, aku seronok dan selesa dengan engkau (walaupun hakikatnya aku lebih rendah dari dia =.="). Kita tak pernah bergaduh, tak pernah berselisih faham apatah lagi bertikam lidah . .tapi kita selalu berkongsi masalah, pendapat dan nasihat bersama . . . Walaupun kita jarang sangat berjumpa, berhubung pun hanya sebulan dua tiga kali, tapi engkau tetap dekat dihati . BIAR APA PUN ORANG NAK KATA TENTANG KITA, JUST LET IT BE . MANUSIA MEMANG TAKKAN BERPUAS HATI DENGAN MANUSIA LAIN & MULUT MANUSIA MEMANG SUKAR UNTUK DITUTUP . Harapan aku untuk kita beruda, aku berharap kita dapat sama-sama menuju ke MENARA GADING walaupun aku setahun lebih awal akan pergi dahulu . Dan semoga hubungan kita akan terus berkekalan sehinggalah ke 'AKHIR HAYAT'. . Aminnn . . . My dear, I'm here, You're there . . I'm glad we always together in memories that never die . . I love You. .  "
                                                                                           -Number 6ixth -

*  EYKL : Inilah luahan hati sahabatku, Number 6ixth (bukan nama sebenar). Hahaha . Aku hanya menyampaikan saja apa yang dihasratkan olehnya . Semoga dia dan kekasihnya bahagia dan kekal sehingga akhir hayat . Amiinnn*