SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

First Meeting

S A B T U,  8  J A N U A R I  2 0 1 1

    Pagi ni ada meeting KOOP kat sekolah . Sampai je SEKOLAH, aku sembang-sembang dengan Pak Guard tu jap . Bukan Pak Din ya, tapi Pak Suhaimi . Peramah gitu . Dia kenal AYAH aku . Kenal sangat la, sampaikan hal-hal KELUARGA aku yang SULIT pun dia tau . Hahahaa . Hari ni juga ada ujian kelayakan KAA untuk Form 1 . Ada 100 lebih pelajar dari 4 buah SEKOLAH yang amik ujian . Bila time nak balik tu, BAPAK ! Macam SEKOLAH RENDAH siott ! Kecoh abes ! Lari sana, lari sini . Main kejar-kejar . Macam BUDAK KECIK ! (memang kecik pon) Cam tak percaya ja aku yang diorang la bakal PELAPIS SMKKPPI =.="


Ape la diorang buat neyh

Mendap abess

Cikgu Azizah sedang menerangkan sesuatu

      Haa, ada perkembangan MENARIK . Mie (Manje @ Bawang) dah ada HP ! hahahaa ! HP SE W101 . TAHNIAH Mie kerana anda telah maju setapak . FB pon dia baru buat kat CC dengan aku pas balik MEETING . Haaa, MAJU dua TAPAK ! HAHAHA! .
      Petang lak aku pergi kedai buku jap . On the way aku terserempak dengan SAHABAT lama, Krishna . Dia kacukan SIAM+INDIA . Hensem orangnya, TOUGH and PERAMAH . Aku sembang-sembang la dengan dia kejap pasal SPM (ceh, tak bole blah) . Kat kedai buku lak, aku terserempak lagi dengan orang yang aku KENAL . Kali ni CIKGU . Tapi bukan CIKGU sekolah kita ya . Aku ingat lagi, dia la salah seorang FACILITATOR Program Pengurusan Persatuan dan Kelab peringkat DAERAH kat Amer Chalet masa tahun 2009 . Aku salah seorang PESERTA program tu . Aku tegur dia . Dia cakap kat aku, ingat lagi rupanya . Dua tahun dah berlalu . Aku memang kuat INGATAN . Walau baru sehari aku jumpa, tak kira sesiapa pun, wajahnya TETAP aku INGAT sampai ke MATI . Inikan lagi kalau yang aku KENAL lebih dari SETAHUN . Lagi la aku INGAT . Hahahaa . Okey, sampai disini saja . Update yang seterusnya agak lain sikit . Daaa, have a nice day ~