SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

When Bullshit is Bullshitting

A H A D,  1 6  J A N U A R I  2 0 1 1

   Hari ni aku takda apa-apa nak diceritakan kat YOU all . Tapi ada satu PERKARA yang PENTING dan agak KONTROVERSI lah jugak (macam Melodi la pulak). Benda ni berlaku kira-kira 2-3 hari yang LEPAS di sebuah laman sosial yang tak perlu la aku bagitau laman sosial apa . YOU all tau tak, ada lah satu 'MAKHLUK' ni (bukan nama sebenar) yang 'TERLEBIH BAIK' dan 'TERLEBIH BAGUS', memberi TEGURAN yang kepada student KAA (Kelas Aliran Agama) sekolah aku . Untuk pengetahuan YOU all, dia pon dulu bekas pelajar KAA . Berikut adalah TEGURAN yang begitu 'BAIK' oleh 'MAKHLUK' tersebut .

(KLIK untuk gambar SAIZ PENUH)


    Apa pendapat YOU all tentang cara 'MAKHLUK' ni tegur ? Pada pendapat aku lah, secara JUJURnya, cara dia MENEGUR TAK BOLEH DITERIMA PAKAI 10000%. Aku pun dulu student KAA juga . Bila aku baca status ni, aku rasa nak ja CINCANG-CINCANG 'MAKHLUK' tu atau aku BOM dia guna C4 macam kes Altantuya Sharibuu tu (ooopps, isu sensitif Negara) .Tak perlu la aku bagitau sapa 'MAKHLUK' ni, sebab dia ni dah cukup 'FEMES' kat sekola aku . Aku rasa YOU all pon tau sapa kan kan kan ? Heee ~


Agaknya macam ni lah 'MAKHLUK' tu akan diletupkan ~

     Heeyyy IDIOT, did YOU know, my SWEETHEART, her SISTER and my FRIENDS also KAA Student ? Did YOU know it ? Or YOU know, but YOU want to PROVOKE me . I mean, PROVOKE us . You such a MINDLESS fool barbarian . Talk without using mind, but using YOUR lust . Aku rasa kau tu, 10000X lebih teruk dari apa yang kau katakan pada student KAA tu. Hahahaa . Heyyy, nampaknya kau masih tak sedar-sedar, tak insaf lagi setelah apa yang terjadi pada tahun-tahun sebelum ni ekk . Hahahaa .
      Aku doakan kau tu berubah . Bukannya kau tak boleh tegur, tapi nak tegur tu ada caranya . Bukan main hentam KEROMO saja der . Kena fikir sensitiviti keyh . Ni nasihat aku kat kau, if na tegur orang, kena guna cara HIKMAH keyh . Then, baru orang akan faham, dengar dan ikut . Aku pun bukanlah bagus sangat, tapi aku cuma nak ingatkan kau . Peace, No War .

P/s : eh, terkena kat kau ka kawan ? Sori la, aku ingatkan nak kenakan kat anjing sebelah rumah aku, tapi kau pulak yang kena . Sori, tak sengaja . Ngeee ;P

* EYKL : Terlajak perahu boleh berlayar . Terlajak kereta boleh reverse . Terlajak kapal terbang bole tukar koordinat .Terlajak kata ? haaa, tunggu la bala menimpa hangpa.*