SILA KLIK SALAH SATU TAB DI ATAS UNTUK PERGI KE BAHAGIAN YANG ANDA SUKA . ANDA JUGA DISARANKAN UNTUK MEMBUKA PAGE INI MELALUI MOZILLA FIREFOX UNTUK KUALITI YANG LEBIH BAIK. HOPE YOU ALL ENJOY THIS BLOG .

Just a Saturday

S A B T U,  1 8  D I S E M B E R  2 0 1 0

       Just a Saturday . Macam tu lah gayanya . Hanya Sabtu, tiada apa yang special . Tapi hari ni ada REUNION SKJP batch 94' kat JJ . Malangnya, aku tak dapat menghadirkan diri atas sebab-sebab tertentu . Aku minta maaf banyak-banyak kat korang semua sebab aku tak dapat hadir . Mungkin tiada rezeki agaknya. Tapi aku yakin satu hari nanti Allah akan ketemukan kita juga, mungkin dalam suasana yang lebih baik dan lebih meriah daripada hari ini bahkan memberi 1001 kenangan manis. Aku sentiasa menanti saat-saat itu okeyh . Well, abang aku pergi Teluk Intan, kakak kepada SGF abang aku bertunang . Baik wooo keluarga belah bakal kakak ipor aku tu . Siap bekalkan makanan bungkus bagi abang aku bawak balik untuk family aku. Banyak lak tu . Maklumla, orang JAWA . Orang JAWA memang baik-baik . Macam keluarga aku pun JAWA gak . Aku ni 75% JAWA , 25% Melayu . Nanti ada masa, aku ceritakan pasal keluarga aku . Hehehee . Oh ye ! Abang aku bila lagi agaknya ya nak bertunang ? Mungkin tahun depan atau tahun yang lagi satu . Mak aku dah bincang dengan abang aku la . Aku pula ? Hahahaa !Apa la aku ni, belajar pun tak abis lagi . Saja aku cakap, at least korang tau aku ada hajat yang besar dan aku serious dalam hubungan . Aku bukannya main-main, atau omong kosong .  Tapi masanya bukan sekarang, tunggu 8-10 tahun akan datang . Itupun kalau aku still lagi dengan dia sampai ke waktunya . Hope macam tu lah . Okey korang, aku pun takda apa-apa nak dicerita dah . Sampai disini sahaja . Stay in touch with this page . Peace, no War . Smile always .

Ni kelas aku masa Darjah 6 . Aku rindu sama diorang . Aku yakin, suatu hari nanti kita akan bertemu semula ;)